SEO

40.000,00 дин.70.000,00 дин.

Naša ponuda podrazumeva:
  • Istraživanje ključnih reči
  • Revizije sajtova prema SEO zahtevima
  • KEI (indeks efikasnosti ključnih reči) analize
  • Praćenje rangiranja
  • Analiza konkurenata, kao i njihovih backlink-ova
  • Optimizacije sadržaja kao i izmene na sajtu
  • Osmišljavanje, sugestija naziva linkova
  • Article marketing
  • Gradnja pristupa na socijalnim mrežama
  • Post-ovanje članaka na internetu
  • Search Engine Submissions
  • Google Webmaster Tools
  • Kreiranje SEO sitemap-a
  • Redovni izveštaji na mesečnom nivou
Ponuda je podeljena u 2 paketa radi boljeg profilisanja Vaših potreba. Za više informacija pogledajte u cenovniku…
70.000,00 дин.
40.000,00 дин.
Šifra proizvoda: SEO Kategorija:

Opis

Naša ponuda podrazumeva:
  • Istraživanje ključnih reči
  • Revizije sajtova prema SEO zahtevima
  • KEI (indeks efikasnosti ključnih reči) analize
  • Praćenje rangiranja
  • Analiza konkurenata, kao i njihovih backlink-ova
  • Optimizacije sadržaja kao i izmene na sajtu
  • Osmišljavanje, sugestija naziva linkova
  • Article marketing
  • Gradnja pristupa na socijalnim mrežama
  • Post-ovanje članaka na internetu
  • Search Engine Submissions
  • Google Webmaster Tools
  • Kreiranje SEO sitemap-a
  • Redovni izveštaji na mesečnom nivou
Ponuda je podeljena u 2 paketa radi boljeg profilisanja Vaših potreba. Za više informacija pogledajte u cenovniku…
Istraživanje ključnih reči podrazumeva pretragu ključnih reči koje bi mogli da primenite na vaše stranice i time poboljšate „ranking“. Ključne reči su reči koje se koriste za pretragu na internetu ključnih pojmova pomoću kojih se pronalaze sajtovi (reči koje se koriste za pretragu u npr Google-u).
Revizija sajtovima prema SEO zahtevima je sistem u kome se definiše tačno šta je potrebno uraditi na sajtovima da bi Vaš sajt „imao bolji prolaz/kotiranje“ na Google-u.
KEI analize su analize uspešnosti potencijalnih ključnih reči. Kada se odaberu ključne reči nije dovoljno samo da se iskoriste na sajtu, jer neke reči i ako su „popularne“ imaju „veliku konkurenciju“, samim tim je jako teško se probiti na pretraživačima (poput Google-a). Zbog toga je nužno odraditi potrebne analize ključnih reči, da bi se izabrale najbolje reči za Vaš sajt.
Praćenje rangiranja nekog sajta predstavlja analizu sajtova i njihovo rangiranje na Google-u, ali i u drugim pretraživačima prema ključnim rečima koje su odabrane za kampanju. U skladu sa tim je moguće prilagođavanje Internet marketing kampanja.
Analiza konkurenata i njihovih backlink-ova podrazumeva da se „odaberu“ konkurenti na internetu i praćenje njihovih strategija. Ovo je i te kako potrebno jer ponekad daje ideju šta bi i Vi sami trebali da uradite na sajtu da bi „pobedili“ konkurente u trci za što bolje mesto u rangiranju na pretraživačima.
Optimizacija sadržaja kao i izmene na sajtu podrazume da naš tim programera uradi potrebne izmene na sajtu za Vas.